lørdag den 19. februar 2011

endelig og lidt fra vinterferien...

I starten af januar var Mette B. så sød at hjælpe mig ved at fortælle, hvordan man får navn på sine billeder. Endelig, endelig har jeg fået downloaded programmet og har leget lidt, så her kommer lidt billeder fra mine syprojekter i vinterferien og lidt kage-billeder fra fødselsdag i dag - min søster og jeg har fødselsdag med 14 dages mellemrum - jeg havde i lørdags og min søster har på lørdag - så vi har i snart mange år holdt fødselsdag for familien sammen - og i dag stod jeg for kagerne, som selvfølgelig alle var fra Sif Orellanas bøger.


Billed 1+5+7: syprojekter fra vinterferien - bluse og bukser til Selma. Hun havde det på i dag og det passede bare så fint - nåede bare ikke at tage et billed.
Billed 2: Nøddetærte med nougatskum fra "Greven, kammerjunken og den dragende citronmåne"
Billed 3: Kokostoppe fra "Krudtugler og kanelsnegle"
Billed 4: mine køb efter en tur i Stof og Stil - har vist nok til de næste par projekter...
Billed 6: Nogle af mine dejligt fødselsdagsgaver
Billed 8: "kringel" fra "Greven, kammerjunken og den dragende citronmåne"

Alle tre slags kager faldt i særdeles god jord hos både store og små, så det er nok ikke sidste gang de bliver fremstillet i mit køkken:o)

CilleBille

1 kommentar:

Kirkesjov sagde ...

Hej

Jeg kan se at du har meldt dig til konkurrence hos mig - den er desværre slut, men du kan sagtens nå at være med i den konkurrence, der kører idag :-) Og så fandt jeg også lige din blog - her må jeg da følge med :-)

Kh. Mette