onsdag den 15. december 2010

Julen sig nærmer...

Der har været meget stille herinde den sidste uge og utroligt nok skyldes det ikke julen!!
I sidste uge havde jeg nogle meget lange arbejdsdage, hvilket jo gjorde at jeg var utrolig træt om aftenen.
Lørdag var der julefrokost med arbejdet - vi havde arrangeret en nytårsfest og det var en rigtig god og dejlig aften.
Søndag havde jeg to rigtig gode veninder på besøg - super hyggeligt. Så det har været nogle fantastiske dage, selv der har været fuldt program.
Nu kan jeg se juleferien nærme sig, og ihhh hvor jeg glæder mig.
Jeg har så mange projekter jeg gerne vil lave, men jeg må hellere sætte ambitionsniveauet lidt ned, for hvis jeg kender mig selv ret (og det skulle jeg mene, at jeg gør) så når jeg ikke det halve;o)
I morgen skal vi til julefest i børnehaven og Selma skal være nissefar, så kameraet skal helt sikkert huskes!

Jeg er også ved at arrangere en give away her på bloggen og jeg håber da at der er nogle der vil lege med, det er i hvert tilfælde en god præmie, men mer om det på senere tidspunkt.

Ingen kommentarer: