onsdag den 29. december 2010

Er der nogle der kan hjælpe mig???

Kære alle i blogland

Jeg er jo ret ny i alt dette her og er heller ikke den store haj til det der med billeder, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at der kom mit blog-navn på alle mine billeder.
Jeg tænkte, at det kunne da ikke være så svært, men nu har jeg brugt det meste af min aften på det og det vil ikke lykkes, og jeg må sige at min tålmodighed er var at være brugt op.
Så er der en der kan forklarer mig hvordan man gør???

Mange bag-julshilsner og med ønsker om et godt nytår til alle

CilleBille
                                                                                       

                                                                

 

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hejsa, ja, det vil jeg også gerne vide, har du fået svar?? Fin blog i øvrigt, melder mig lige som fast læser :o)
De bedste hilsner
Tanja

CilleBille sagde ...

Hej Tanja

der står et svar under indlæg "amerikanske nøddekager" - meget logisk, men der et super svar, som jeg helt sikkert skal kigge mere på.

CilleBille