søndag den 2. januar 2011

nytårsforsæt

Rigtig godt nytår!

Jeg har de sidste par dage haft meget travlt med mit nytårsforsæt.

Kender I filmen "Julie og Julia"?? Den handler om en pige, der sætter sig for at tage hendes ynglingskogebog, lave alle opskrifterne  på et år og blogge om det.

Jeg har RIGTIG mange kogebøger - som i mega mange. Jeg bruger nogle af dem engang imellem, men jeg er rigtig dårlig til at prøve noget helt nyt, laver altid lidt om på opskrifterne, så det alt for nye og ukendte ikke kommer med... men nu skal det være slut!!!

Min ynglingskogebog er ikke kun én bog, men hele tre og det er ikke kun opskrifter, men også alt muligt andet. Kan I gætte hvilke bøger jeg tænker på??





Mit mål er ikke at nå alle opskrifterne og kreative sysler på et år - det er der simpelthen for mange til - men jeg satser på 2-3 "opgaver" på en uge.
Jeg har spurgt Sif Orellana og fået hendes godkendelse til mit nytårsforsæt, og jeg har også fået lov til en gang imellem at lægge opskrifter her på bloggen.

Så lige nu er jeg godt igang med at finde ud af hvornår jeg skal lave hvad, og jeg tror, jeg begynder på torsdag med Helligtrekongerkager - glæder mig.

Der er rigtig mange lækre ting i de tre bøger, så sig til hvis I er i nærheden af Søborg, så kan det være at der falder smagsprøver af!! Ellers må I selv i gang derhjemme:o)

CilleBille

Ingen kommentarer: