mandag den 10. januar 2011

kreative sysler og pudsige påfund!


 Selmas kjole - inspiration hentet her. Jeg havde egentligt først sat et stykke mere på forneden, som skulle rynke, men det rynkede ikke nok, så det lignede mest et telt. Så nu er den nederste del taget af igen - så håber jeg det ser bedre ud!


 Dette er et par bukser, jeg har været igang med meget længe og endelig er de helt færdige. De er syet efter en model fra "stof og stil", men lavet lidt om. De er syet i restestof og gamle bukser jeg har klippet op. Det har været sjovt og lærerigt at sy dem og jeg tror måske godt at jeg kunne finde på at kaste mig ud i at sy et par til... nu må vi se


Og heldigvis så passer de også.

Selma sad og "spiste" pærer i går og se lige hvad der kom ud af det!!

Rigtig god mandag.

CilleBille 

Ingen kommentarer: