onsdag den 12. januar 2011

hygge, opskrifter og kjole

I mandags var jeg til lægen med August. Selma var også med og på vej hjem gik bilen i stykker, så vi alle 3 måtte gå hjem, ca. 2 km. Ungerne klarede det bare så flot, så da vi kom hjem stod den på film og varm kakao. 

I går aftest blev endnu en opskrift afprøvet "lady og vagabondens hofret" fra "Rollinger og roulader". En super nem og god ret. Det er ikke sidste gang den bliver lavet herhjemme.

Selma i kjolen, som jeg har syet på de sidste to aftenen. 

Og så kom turen til "børnenes ynglingssuppe" fra " krudtugler og kanelsnegle". Og herhjemme var det nok kun Selmas suppe! August er stadig syg, så hans stemme tæller nok ikke, man han smagte da på den og jeg tror egentligt at han var meget tilfreds. Selma kunne rigtig godt lide den. Peter var ikke hjemme, så han kunne heller ikke rigtigt ytre sig, og så er der lige mig... ja altså, jeg er ikke særlig vild med selleri, og det er lige som hovedbestanddelen i suppen, og jeg er nok bare blevet bekræftiget i at jeg ikke er vild med selleri... Så den bliver nok ikke lavet så mange gange herhjemme.

God aften.
CilleBille

Ingen kommentarer: