torsdag den 27. januar 2011

I love Netto og meget mere...

I mandags var jeg i Netto og handle og se lige hvad der faldt ned i vognen på vejen rundt i butikken.
3 fine, fine dåser
Og en lækker, lækker kagebog
Prøv lige at se her: muffin med flødebolle på toppen
Og se lige disse to fantastiske bøger - kun 37,5 kr. pr. styk!!

I søndags havde Selma og August inviteret vil video-hygge-eftermiddag. Der kom 3 veninder og vi diskede op med disse lækkerier:
Smoothis fra "Krudtugler og kanelsnegle", vilde kvababbelser og bedstemors øje, begge fra
"Greven, Kammerjunken og den dragende citronmåne"
Det faldt alt sammen i god jord hos de kære små - og også hos de voksne. Og alle havde en super hyggelig eftermiddag.

I ugens løb er det også blevet til at teste følgende retter:
Fiskefrikadeller, "Krudtugler og kanelsnegle"
Curry nam nam, "Krudtugler og kanelsnegle"
Toscansk pastaret, "Krudtugler og kanelsnegle"
ovnbagte rødbeder, "Rollinger og roulader"
Hot-sticks, "Rollinger og roulader"
Alle retter var godt, dog skal der nogle små ændringer til, når vi skal lave dem igen. Vi er ikke så vilde med mynte og koriander, så det skifter vi lige ud til næste gang.

Tirsdag havde Peter fødselsdag og han havde dette med på arbejde:

Rouladen er med valnødder og hindbærfyld og opskriften er fra "Rollinger og roulader". Den faldt i god smag på Peters arbejde - men også på mit arbejde, for Peter havde rigtig meget roulade med hjem igen - ok havde måske lavet lidt for meget, men de skulle jo ikke mangle - så jeg tog resterne med på arbejde onsdag, og det havde mine søde kollegaer ikke noget i mod;o)

Ha´ en rigtig god torsdag aften.

CilleBille

2 kommentarer:

frk.regnbue sagde ...

Hej! søde dåser:-) sådan går det også tit for mig, når jeg handler.... Kan se du også er glad for Sif Orellana. KH Christina.

CilleBille sagde ...

Hej Christina

Ja jeg er meget glad for Sif Orellanas bøger. Jeg elsker at sidde og kigge i dem og blive inspireret af dem:o)
Cille