tirsdag den 23. november 2010

hmmm...

Jeg er hjemme i dag, da Selma kastede op i går aftest og August vågnede her til morgen og sagde han havde ondt i ørene!!! Han har været forkælet en uges tid eller mere og det ender som regel med mellemøresbetændelse, så en tur til lægen med os... heldigvis var der ikke noget på ørene, de var lidt røde, men ikke mere end man kan forvente når han er forkølet.
Så nu hygger vi. Ungerne ser tegnefilm og jeg skriver:o)
Peter kommer hjem omkring 13.30, så jeg kan nå til et møde kl. 14. I aften skal jeg til syning, og jeg håber at blive færdig med de bukser jeg er i gang med til Selma - de har efterhånden været længe undervejs, og så skal jeg i gang med julekjolen...
Så i dag kan man vist godt synge den der sang: "når min far kommer hjem, så er min mor lige gået og når min mor kommer hjem, så sover min far"...
Ha´ en dejlig dag

CilleBille

Ingen kommentarer: